لامپ سقفی فیلیپس رونمایی شد

مدیریت وب سایت
8 مرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شرکت شیائومی از چراغ LED سقفی میجیا رونمایی کرد. درون چراغ سقفی، 72 عدد چراغ LED به کار رفته است که نور سرد و گرم با دمای 2700 تا 5700 کلوین را پشتیبانی می کند.و از فرمان صوتی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند.

این چراغ سقفی برای اتاق به مساحت 25 متر مربع مناسب می باشد که میزان روشنایی آن از 0.3 تا 2200 لومن قابل تنظیم می باشد.که این روشنایی حالت روز و شب نیز دارد. نصب این لامپ سقفی بسیار آسان می باشد که هر فردی قادر به وصل آن می باشد.

لامپ سقفی دارای شاخص رنگبندی تا RA95 است. به دلیل هوشمند بودن این لامپ، این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانند از طریق دستور صوتی نیز آن را کنترل کنند. این لامپ مجهز به کنترل از راه دور می باشد که نور محیط به صورت اتوماتیک میزان نور آن تامین می شود  حتی در تاریکی شب نوری مناسب را برای افراد به ارمغان می آورد.

لامپ سقفی فیلیپس، از اپلیکیشن Mi Homeپشتیبانی می کند که از طریق کلید‌های تک پل و دوپل توکار نیز قابل کنترل است و با اسپیکرهای هوش مصنوعی شیائومی، دستیار صوتی Yeelight و می بند سازگار است.

این چراغ مجهز به وای فای و بلوتوث می باشد که می تواند از طریق اپلیکیشن Mi Home متصل شود.این چراغ به راحتی با دیگر سنسور های هوشمند شیائومی متصل می شود. و نیز می تواند به صورت گیت وی استفاده شود.

قیمت این لامپ تنها 399 یوان می باشد که به زودی وارد بازار خواهد شد.

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.