روتر شيائومي مدل 4C

مدیریت وب سایت
20 مرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

روتر شيائومي مدل 4C
اکثرا افراد شرکت شيائومي را به گوشي هاي هوشمند آن مي شناسند. در صورتيکه اين شرکت توانسته است در تولید تمامي محصولات ممکن پیشقدم باشد.


شرکت شيائومي در ماه گذشته رسما روتر 4C را با قيمت 99 يوان قيمت گذاري کرد.در واقع روتر شيائومي مدل 4C سومين محصول سري نسل چهارم است. شرکت شيائومي اين نسل روترها را در دو مدل، 4C و نسخه اصلاح شده 4Q ارائه کرده است.


روتر شيائومي مدل 4Cدر رنگ سفيد طراحي شده است که به راحتي با دکوراسيون تمامي منازل مناسب مي باشد و به دلیل ابعاد کوچک آن، فضای کمی را اشغال می کند.


اين روتر مجهز به 4 آنتن مي باشد که از پروتکل 802.11n پشتيباني مي کند و همچنين داراي داراي يک پورت WAN و دو پورت LAN است. و در جعبه آن نيز يک شارژر 5V / 1A است.


روتر شيائومي مدل 4C همچنين داراي يک حافظه داخلي 64 مگابايتي است که مي تواند همزمان با چندين دستگاه در خانه کار کند. اپليکيشن تلفن همراه به کاربران اجازه مي دهد که به صورت هوشمندانه روتر را مديريت کند و استفاده از اين روتر را از راه دور انجام دهند.


برنامه Wi-Fi Xiaomi به طور خودکار يک اعلان ارسال مي کند و اگر دستگاه غير مجاز باشد، مي توانيد با فشار دادن يک دکمه تنها آن را قطع کنيد. Xiaomi Router 4C از گزينه محدوديت سرعت هوشمند پشتيباني مي کند که مي تواند به طور خودکار يا دستي بهينه سازي سرعت در زماني که چندين دستگاه از يک شبکه همزمان استفاده مي کنند. شما همچنين مي توانيد يک دستگاه واحد را اولويت بندي کنيد، به اين ترتيب مي توانيد پهناي باند بيشتري را براي يک تجربه سريعتر آنلاين تجربه کنيد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.