ردیاب هوشمند حیوانات خانگی شیائومی

مدیریت وب سایت
28 خرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

امروزه بسیاری از افراد دارای حیوانات خانگی می باشند. این حیوانات نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. حیوانات خانگی بسیار بازیگوش می باشند دائما باید مراقب آنها بود. در صورت غافل شدن از آنها امکان گم شدن آنها بسیار است. به همین منظور شرکت شیائومی ردیابی مخصوص سگ های خانگی تولید کرده است تا در صورت گم شدن آن را برای شما پیدا کند.

ردیاب هوشمند سگ خانگی شیائومی مجهز به تکنولوژی، GPS، Beidou و Baido wifi می باشد که موقعیت دقیق سگ را شناسایی می کند و در اپلیکیشن به دارنده سگ اعلام می کند. از ویژگی چشمگیر این ردیاب هوشمند ضد آب بودن آن است، که در زمان بارانی در صورت گم شدن هم این ردیاب به خوبی عمل می کند.

اپلیکیشن ردیاب هوشمند شیائومی، مسیر حرکت هر روز سگ را نشان می دهد و همچنین در صورت گم شدن سگ لوکیشن آن را درون اپلیکیشن به نمایش می کشد. این ردیاب دارای باتری قوی می باشد که ماندگاری آن تا 30 روز نیز می باشد.

در اپلیکیشن این ردیاب الگوریتم حرکت سگ وجود دارد که در صورت مطالعه آن می توانید الگوی حرکتی حیوان خود را نیز پیش بینی کنید.

در صورت گم شدن ردیاب هوشمند حیوانات خانگی شیائومی، یابند با اسکن کردن بارکد این ردیاب می تواند با مالک حیوان نیز تماس بگیرد و به او اطلاع دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.