توپ فوتبال هوشمند شیائومی

مدیریت وب سایت
27 خرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

با شروع شدن بازی های جام جهانی، در تمامی کشورها تب و تاب فوتبال بسیار زیاد شده است. به همین منظور شرکت شیائومی تصمیم به تولید محصولی متفاوت به نام توپ فوتبال هوشمند کرده است. توپ فوتبال شیائومی مجهز به تراشه قدرتمندی می باشد که اطلاعات مسیر و سرعت توپ را محاسبه و نمایش می دهد.

این توپ فوتبال شیائومی در، دو مدل 4th و 5th عرضه شده است. که مدل 4th دارای محدوده 365 تا 660 میلیمتر با وزن 350 تا 390 گرم می باشد. این مدل مناسب برای جوانان زیر 12 سال می باشد. و همچنین مدل 5th ، دارای محدوده 680 تا 700 میلیمتر با وزنی بین 420 تا 450 گرم می باشد.

توپ فوتبال هوشمند شیائومی، از تکنولوژی Thermal Bonding برای انعطاف پذیری بالا ساخته شده است. توپ فوتبال شیائومی، کاملا مطابق با قوانین Fifa می باشد. از چرم PU تشکیل شده است که مقاوم در برابر سایش نیز می باشد.

در توپ شیائومی، یک تراشه و یک سنسور که بتواند سرعت و. مسیر توپ را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند وجود دارد. تمام این اطلاعات توپ را می توان از طریق نرم افزار مخصوص توپ مشاهده کرد. در پایان هر تمرین می توانید میزان موفقیت خود را نیز در نرم افزار مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار، فیلم‌برداری کردن به مدت کوتاه از بازی می باشد که در iCLOUD نگهداری می کند و می توان این ویدیو را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

توپ فوتبال هوشمند شیائومی، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. تنها 7 ساعت زمان می برد تا شارژ توپ کامل شود. همچنین تنها با شارژ شدن 30 دقیقه ای توپ بازی 3 ساعت را برای شما فراهم می آورد. این توپ نیز در حالت استندبای نیز می تواند 40 روز شارژ خود را نگه دارد.

توپ فوتبال هوشمند شیائومی، تنها با قیمت 299 یوان رونمایی شده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.