هدست واقعیت مجازی شیائومی مدل Standalone

مدیریت وب سایت
9 مرداد, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شرکت شیائومی هدست واقعیت مجازی مدل Standalone را معرفی کرده است که بدون نیاز به موبایل و یا کامپیوتر به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.هدست واقعیت مجازی شیائومی، دارای پردازنده Snapdragon 821 با رزولوشن 2560*1440 پیکسل  2K می باشد. که جزئیات بازی را با حالت سه بعدی برای شما به نمایش می کشد. صفحه نمایشگر هدست به صورت Fast Switch است که با یک کنترلی همانند هدست Oculus Go کار می کند. این هدست به ردیاب مجهز نیست و تنها می تواند تا 3 درجه آزادی عمل را برای کاربران فراهم کند.

هدست واقعیت مجازی شیائومی مدل Standalone، را می توانید با متصل کردن سریع با آن شروع به بازی کردن کنید. بدون نیار به کابلی. این هدست مجهز به باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی می باشد.

هدست واقعیت مجازی مجهز به بیش از 1000 بازی واقعیت مجازی می باشد. این هدست دارای حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی می باشد که به راحتی می توانید بازی های دلخواه خود را نصب کنید و از آن لذت ببرید. قیمت این دستگاه در صورت حافظه 32 گیگی به قیمت 1500 یوان و قیمت حافظه 64 گیگی 1800 یوان می باشد.این هدست به راحتی به وایفای متصل می شود.

از دیگر ویژگی منحصر به فرد هدست واقعیت مجازی شیائومی مدل Standalone، داشتن اسپیکرهای داخلی دو طرفه می باشد که صدا را به صورت 360 درجه ای را برای کاربران فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.