اسکیت بورد شارژی شیائومی

مدیریت وب سایت
3 تیر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

در سال های اخیر اسکوترهای برقی طرفداران زیادی پیدا کردند و از وسایل بسیار جذاب سرگرمی محسوب می شوند. در گذشته اسکیت بورد های معمولی یکی از وسایل سرگرمی نوجوانان و جوانان محسوب می شد. شرکت شیائومی، بعد از استقبال زیاد از اسکوترها و دوچرخه های شارژی، این بار رو به تولید اسکیت بورد هوشمند کرده است.

جنس بدنه اسکیت بورد شارژی شیائومی، از آلیاژ آلومینیوم و چوب درخت افرای کانادایی ساخته شده است. وزن این اسکیت تنها 5 کیلوگرم می باشد که قادر به تحمل وزن تا 100 کیلوگرم می باشد. ابعاد اسکیت بورد شارژی شیائومی، 13.5*20*70 سانتی مترمی باشد. اسکیت بورد شیائومی، از 7 لایه به ضخامت 11 میلیمتر با چرخ های 83 میلیمتری ساخته شده است.

اسکیت بورد شارژی شیائومی، مجهز به یک موتور DC با قدرت 500 واتی می باشد که حداکثر سرعت آن 22.5 کیلومتر بر ساعت می باشد. اسکیت بورد دارای ریموت کنترل می باشد که امکان هدایت دستی را برای کاربران آسان می کند. اسکیت بورد شارژی شیائومی، از اپلیکیشن پشتیبانی می کند که سازگار با تمامی دستگاه های اندرویدی و ios می باشد. به دلیل سخت بودن استفاده از اسکیت بورد شیائومی، نیاز به تمرین های طولانی مدت می باشد.

ظرفیت باتری اسکیت بورد هوشمند شیائومی، 18650 سامسونگ می باشد که با یکبار شارژ می تواند مسافت 12 کیلومتر را بپیماید. اسکیت بورد شارژی شیائومی، دارای شتاب های مختلفی می باشد که قابل تنظیم است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.